Miłek
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GW
|
Wysłany: Pon 12:04, 19 Cze 2006 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
Oto regulamin forum :
1. Zasady korzystania z Forum:
a) Admini i Moderatorzy mają zawsze rację…
b) Użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania zasad obowiązujących na Forum.
c) Forum służy wymianie informacji i doświadczeń wśród użytkowników.
d) Wypowiedzi stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza serwisem.
e) Temat dyskusji powinien być jednoznacznie związany z przeznaczeniem działu,
na którym się znajduje.
f) Żadne wypowiedzi nie powinny być traktowane jako materiał instruktażowy.
g) Właściciele forum nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikające z zastosowania do jakichkolwiek wskazówek umieszczonych na forum.
h) Jeśli jesteś nowy na forum to zachęcam do zapoznania się z FAQ, w którym znajdują się informacje jak korzystać z forum.
2. Prawa użytkownika:
a) Użytkownicy mają prawo korzystać z wszelkich dostępnych im możliwości Forum na zasadach zgodnych z Regulaminem i bez szkody dla innych.
b) Użytkownicy mają prawo zakładać nowe tematy, odpowiadać w nich i głosować w ankietach.
c) Użytkownicy mają prawo znać powód otrzymania ostrzeżenia i/lub zbanowania.
3. Obowiązki użytkownika:
a) Każdy użytkownik ma obowiązek do stosowania się do poleceń Administratorów i Moderatorów.
b) Każdy użytkownik ma obowiązek pisać schludnie. Tj. Nie używamy cały czas dużych liter, bo przez to posty staja się mniej czytelne, staramy się nie robić błędów ortograficznych ani tym bardziej logicznych czy składniowych.
c) Użytkownicy mają obowiązek do utrzymywania porządku na forum.
d) Każdy użytkownik ma obowiązek przed założeniem wątku do sprawdzenia czy nie był już taki temat poruszany.
e) Każdy użytkownik ma obowiązek wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!!!" "Niech ktoś pomoże, proszę", "Pilne!" itp.
f) Jest zobowiązany w miarę możliwości reklamować forum.
g) Użytkownik ma obowiązek dbać o dobry wizerunek forum.
h) Każdy Użytkownik ma obowiązek na czacie podawać taki sam Nick, jaki ma na forum.
4. Prawa i obowiązki Administratorów i Moderatorów:
a) Osobami odpowiedzialnymi za Forum są Administratorzy i Moderatorzy. Mają oni prawo i obowiązek egzekwowania od Użytkowników przestrzegania Regulaminu Forum, sprawdzać i edytować wpisy, a także usuwać błędy i elementy sprzeczne z Regulaminem.
b) Administratorzy i Moderatorzy mają prawo wysyłać Użytkownikom ostrzeżenia,
zwracać uwagę i przywoływać do porządku.
c) Administratorzy mają obowiązek dbania o wysoki, merytoryczny poziom Forum oraz utrzymywanie na nim porządku.
5. Na Forum nie wolno:
a) Umieszczać treści wulgarnych.
b) Umieszczać treści obraźliwych względem kogokolwiek.
c) Umieszczać zdjęć pornograficznych lub drastycznych (tylko dział XXX )
d) Umieszczać linków do stron, które zawierają treści niezgodne z prawem, typu nielegalne oprogramowanie, filmy, mp3 itp.
e) Ustawiać sobie nieprzyzwoitych avatarów.
f) Spamowania w postach.
g) Rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
h) Podawania nazwisk na forum publicznym.
i) Nabijać postów (forum to nie śmietnik)
j) Podawać złych informacji w profilu (lepiej nie podawać nic)
k) Pisać postów, które były nieprzemyślane tzn. ( nie wysyłaj badziewnych i idiotycznych postów, bo potem, Admin i Modzi muszą p tobie sprzątać).
6. Kary i Upomnienia:
a) Jeśli Użytkownik notorycznie nabija posty zerujemy mu licznik postów. To powinno zapobiec nabijaniu postów.
b) Użytkownicy naruszający Regulamin będą otrzymywać ostrzeżenia. Trzykrotne
złamanie Regulaminu wiąże się z otrzymaniem bana na czas określony.
c) Użytkownicy rażąco naruszający Regulamin Forum i mimo ostrzeżeń nie zaprzestaną szkodliwej działalności na Forum będą banowani w trybie natychmiastowym.
d) Osoby, które, mimo tymczasowego zbanowania, będą po jego upływie kontynuowały swą szkodliwą działalność zostaną zbanowane na stałe.
e) Jeśli użytkownik rażąco narazi się administratorom może otrzymać po 3 ostrzeżeniach bana na stałe.
7. Postanowienia końcowe:
a) Shoutboxie mogą pisać wszyscy, ale mniej ważne tematy (pogawędki).
b) Sprawy prywatne załatwiamy tylko przez prywatną wiadomość.
c) Ostrzeżenia mogą być skasowane wcześniej, jeśli user zacznie angażować się w życie forum i będzie je wspierał (Np: reklama).
e Punkt 6. (Kary i Upomnienia) dotyczy również Administratorów i Moderatorów.
f) Zostając użytkownikiem, akceptujesz regulamin, wraz z późniejszymi zmianami
Regulaminu należy bezwzględnie przestrzegać!
Post został pochwalony 0 razy
|
|